کد مطلب: 204504
اعتراف مصطفي معين به مداخله واکسن هاي غربي کرونا در زنجيره ژنتيکي انسان!
تاریخ انتشار : 1399/10/02 23:44:13
نمایش : 1060
رييس شورايعالي نظام‌پزشکي، در يادداشتي تلگرامي نوشت: «واکسن جديد کرونا از نوع واکسن RNA است! با تزريق واکسن، بخش کوچکي از کُد ژنتيکي ويروس وارد بدن مي‌شود و سيستم ايمني آن را بعنوان يک عامل خارجي شناسايي مي‌کند!»

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛  «دکتر مصطفي معين»، رييس شورايعالي نظام‌پزشکي، در يادداشتي تلگرامي نوشت: «واکسن جديد کرونا از نوع واکسن RNA است! با تزريق واکسن، بخش کوچکي از کُد ژنتيکي ويروس وارد بدن مي‌شود و سيستم ايمني آن را بعنوان يک عامل خارجي شناسايي مي‌کند!»

 
 اين اظهار نظر در کنار کمپين ضد انقلاب باهدف فشار به دولت ايران براي خريد واکسن خارجي از اروپا نگراني ها از پيشبرد پروژه هاي ايجاد اختلالات ژنتيکي غرب و جنگ بيولوژيک با کشورهاي غير همسو را بيشتر کرده است.
 
همين موضوع باعث نگراني بسياري از کارشناسان حوزه بهداشت و سلامت در جهان شده است. توليد واکسن هاي DNA و RNA يکي از ساده ترين ها است ، اما فن آوري هاي انتقال مواد ژنتيکي به سلول هاي بدن هنوز به خوبي توسعه نيافته اند و  بنابراين، تاکنون حتي يک واکسن مبتني بر اسيدهاي نوکلئيک در آزمايشات باليني استفاده نشده است. 
 
انتهاي پيام/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg